Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utálom a tavaszt....

Pia, buli, nők, szex... Egy hirtelen változás az életemben: letörtem, ki kell magamból írnom, hogy lássam, milyen szar vagyok. Történetek 18+ Utálom a tavaszt...

Friss topikok

Linkblog

Közeledik...

tyrker.hun 2011.02.14. 10:43

Pénteken indulok síelni Csillagommal... Van egy akkut faszhiánya, de én elviselni sem bírom, mert idióta nyafogós picsa. Szöszivel egész jól alakulnak a dolgok, ugyan még nem jöttünk össze, de mivel ugye szőke, nem fogom elkapkodni. Az a faszi akarok lenni, akibe bele van zúgva, és már alig várja, hogy felszedje. Mellesleg f@szkivan, megjelent Művésznő, akiről azt hittem, már régen kint van Nagy Nyugati Országban ösztöndíjjal. Nem, nincs kint, de nem sokára megy, és el akar "búcsúzni". Közöltem, hogy csak akkor, ha nálam alszik, és nem az lesz, mint legutóbb. Nem hagyom ki, nagyon jó az ágyban. Azt is hittem, hogy már nincs rám hatással, mert Szöszivel tök jól elvagyunk, de amikor megjelenik, vibrál köztünk a levegő, és a kettőnkre kötött szexuálpotenciométer kiakad.

 

Bassza meg, kezdődik...

Címkék: szex 18plusz szöszi művésznő csillagom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrker.blog.hu/api/trackback/id/tr362659893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása