Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utálom a tavaszt....

Pia, buli, nők, szex... Egy hirtelen változás az életemben: letörtem, ki kell magamból írnom, hogy lássam, milyen szar vagyok. Történetek 18+ Utálom a tavaszt...

Friss topikok

Linkblog

Pillangó-hatás

tyrker.hun 2010.06.28. 08:00

Teljesen így érzem magam. Ahogy új létállapotba kerülök, úgy derülnek ki számomra olyan dolgok, amik kurvára nem tetszenek, és úgy jövök rá olyan eseményekre, amiket bizony rendesen elkúrtam. Tudnék változtatni az egészen, de a büszkeségem nem engedi, és az eredmény pedig csak egy rózsaszín takonyból felfújt cukrozott buborék lenne.

Amy Smart pedig kurvajó nő.

Dühít, ha arra gondolok, hogy más simogatja, dühít, ha azt látom olyasvalaki élvezi a hamvas bőrét, a mosolyát, a simogatását, aki nem érdemli meg. Tudom, ha nyűgös, nem tudja felvidítani puszta jelenlétével, nem tudja megnyugtatni, és nem tudja kielégíteni. Tudom, hogy zavar van a dologban, és helyrehozhatnám amit elkúrt, de a büszkeségem tiltja, hogy én kezdeményezzek. Mert ha bebukom, akkor nem csak ő, hanem már a büszkeségem sem lesz.

Felejts, menj a táborba. Aztán kúrj meg valakit, mindegy, csak valakit, mint régen.

Egyébként szerintem nem kötőjellel kell írni, hanem egybe.

Címkék: művésznő pillangó hatás kisgyökér kisdrágám

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrker.blog.hu/api/trackback/id/tr882106545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.28. 09:58:13

bizony, Amy igazi egyedi szépség!
süti beállítások módosítása